Ο «902» στα χέρια off shore με έδρα τις Βρετανικές Παρθένες Νήσους

Η εταιρεία βρίσκεται πίσω από την «Α – ORIZON MEDIA» που αγόρασε τον 902 από το ΚΚΕ

 

Υπεράκτια εταιρεία με έδρα τις Βρετανικές Παρθένες Νήσους φαίνεται να βρίσκεται, σύμφωνα με τα στοιχεία του Εφόρου Εταιρειών Κύπρου, πίσω από την κυπριακή εταιρεία «Α-ORIZON MEDIA LTD», η οποία αγόρασε τον ραδιοτηλεοπτικό σταθμό «902».

 

Την Τρίτη, στον «αέρα» της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ, ο Δημήτρης Παπαδημούλης κάλεσε το ΚΚΕ να ενημερώσει ποιος είναι ο πραγματικός αγοραστής πίσω από την κυπριακή εταιρεία και πόσο πωλήθηκε ο σταθμός, δηλώνοντας ότι ο Περισσός οφείλει να δώσει απαντήσεις αντί για ύβρεις. Ο εκπρόσωπος του ΚΚΕ, Γ. Πρωτούλης, είχε νωρίτερα αμυνθεί… επιτιθέμενος συκοφαντικά στον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ: «Υπάρχει μια αδιαφάνεια, το γνωστό συγκρότημα (ΔΟΛ) που ωρύεται. Μάς κάνει εντύπωση, η εφημερίδα εκείνη (Τα Νέα) που αναμασά ψέματα ανακατεμένα με πολλή λάσπη σε ανώνυμα δημοσιεύματα» δήλωσε χαρακτηριστικά… Οχτώ ανακοινώσεις και μια ερώτηση στη Βουλή έκανε για τον 902 ο Παπαδημούλης, και για την επίσκεψη Σαμαρά στον Ομπαμα δεν έχει πει μίση λέξη». Ο βουλευτής του ΚΚΕ επέμεινε στη διαφάνεια (;) της πώλησης του ραδιοσταθμού.

 

«Με ύβρεις και προσωπική επίθεση που εξαπέλυσε εναντίον μου ο κ. Πρωτούλης δεν αντιμετωπίζονται τα πολιτικά θέματα. Αυτό δείχνει ένδεια επιχειρημάτων. Έθεσα συγκεκριμένα ερωτήματα που η ηγεσία του ΚΚΕ αρνείται να απαντήσει. Ποιος κρύβεται πίσω από την κυπριακή εταιρεία που δημιουργήθηκε πρόσφατα; πόσο πουλήθηκε ο 902; Δεν υπάρχουν θέματα δεοντολογίας για τους εργαζόμενους; είναι θεμιτό μια άδεια που δόθηκε δωρεάν να πωλείται με αρκετά χρήματα όπως λέγεται στην πιάτσα της αγοράς;» διερωτήθηκε ο Δ. Παπαδημούλης. «Το ΚΚΕ που ωρύεται για τις ιδιωτικοποιήσεις, ιδιωτικοποιεί με διαδικασίες fast track και μεθόδους μυστήριο. Υπάρχει μείζον θέμα δεοντολογίας» πρόσθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

 

 

 

Αναλυτικά το ρεπορτάζ του Νίκου Παπαδημητρίου για την «Αυγή» (12/8):

 

Ραγδαίες προδιαγράφονται ίσως και από αύριο οι εξελίξεις στο θέμα της πώλησης του «902», καθώς ο σχετικός φάκελος πρέπει τώρα να κατατεθεί στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. Το κλίμα αδιαφάνειας που περιέβαλλε την πώληση του ιστορικού ραδιοτηλεοπτικού σταθμού, με ευθύνη του ΚΚΕ ασφαλώς, επιτείνεται τώρα. Και τούτο γιατί ο σταθμός των μελών και φίλων του Κομμουνιστικού Κόμματος κατέληξε σε μια… off shore εταιρεία κυπριακών συμφερόντων. ΠρόκεΙται για την εταιρεία A-Οrizon Media, όπως έγραψε η ιντερνετική στήλη typologies της εφημερίδας «Το Παρόν της Κυριακής». Άρα, οι πολίτες παραμένουν στο «σκοτάδι», τακτική που από την πρώτη στιγμή επέλεξε ο Περισσός. Ως την ημέρα τουλάχιστον που το ΕΣΡ θα συνεδριάσει για να εγκρίνει την πώληση, οπότε και θα αποκαλύψει τα πρόσωπα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία της off shore.

 

Η πρώτη ανακοίνωση, θυμίζουμε, του ΚΚΕ, στις 5 Αυγούστου, δεν περιείχε καν τη λέξη «συχνότητα»! Επί λέξει, «η πώληση αφορά υποδομές, μηχανήματα και αυτοκίνητα της εταιρείας (σ.σ.: λες, και αυτά είχε… ανάγκη ο μυστηριώδης αγοραστής), ενώ ο διακριτικός τίτλος και τα σήματα, λεκτικά και ηχητικά, παραμένουν στο Κόμμα» (σ.σ.: άχρηστα προφανώς για τον φιλο-Ν.Δ. επιχειρηματία που απέκτησε τον σταθμό του ΚΚΕ).

Ανάμεσα στις γραμμές αυτές όμως βρίσκει κανείς και μια παραδοχή, μια ανησυχία που έχει τεθεί από τη βάση και τα στελέχη του κόμματος: την έλλειψη μέσου, στο εξής, που θα έχει… αντανακλαστικά. Στην ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της Κ.Ε. του ΚΚΕ αναγνωρίζεται ότι «αυτή η έλλειψη της άλλης φωνής μπορεί να καλυφθεί με συζητήσεις (σ.σ. !) μέσα στον λαό που οργανώνει το ΚΚΕ, από τον ‘Ριζοσπάστη’, το portal 902.gr στο Διαδίκτυο».

Είναι ακόμη νωπές οι επιθέσεις που είχε δεχθεί η Αλέκα Παπαρήγα από πολιτικούς αντιπάλους της μέσα στη Βουλή, για την περίπτωση της «Τυποεκδοτικής» – και κάτι αντίστοιχο φοβάται τώρα ο διάδοχός της, Δ. Κουτσούμπας. Γι’ αυτό, και στην επίμαχη ανακοίνωση, το Γραφείο Τύπου προσπαθεί να δικαιολογηθεί για την πώληση, επικαλούμενο τη δεινή οικονομική κατάσταση της «Ραδιοτηλεοπτικής» (αλλά και του ΚΚΕ κατ΄ επέκταση…) – και ναι μεν ζούμε σε καπιταλιστική οικονομία, όπως λέει και ο Περισσός, πλην όμως δεν απαντά στην πρόσκληση που δέχθηκε για έναν σταθμό της Αριστεράς συνολικώς. Αντ’ αυτού προτίμησε να τον πουλήσει σε μια… off shore, ή αν πιστέψει κανείς τους ψιθύρους που ακούστηκαν, τότε ο «902» πηγαίνει στην αγκαλιά επιχειρηματία με διασυνδέσεις με τη Ν.Δ. του κ. Σαμαρά…

 

 

Ο Φ. Βρυώνης ξέρει από μέσα…

 

Παρότι στην εποχή των αχυρανθρώπων, οι δηλώσεις επιχειρηματιών περί μη εμπλοκής τους έχουν μια… σχετικότητα, ο μεν Β. Μαρινάκης έσπευσε να κρατήσει αποστάσεις χαρακτηρίζοντας «σκάνδαλο» τη μη γνωστοποίηση του αγοραστή. Ενώ ο Φ. Βρυώνης έπεσε σε αντιφάσεις, γεγονός που προκάλεσε απορίες. Τη Δευτέρα, ο εν λόγω επιχειρηματίας δήλωνε στο zougla.gr του πρώην συνεταίρου του, Μ. Τριανταφυλλόπουλου, ότι «ούτε έχει λήξει κάποια διαδικασία πώλησης του συγκεκριμένου τηλεοπτικού σταθμού ούτε έχει ολοκληρωθεί κάποια ανάλογη συζήτηση». Μία ημέρα μετά με γραπτή δήλωση, που εστάλη και στα γραφεία της «Αυγής», διέψευδε ότι «έχει οποιαδήποτε σχέση ιδιοκτησίας στην αγοράστρια εταιρεία του ραδιοτηλεοπτικού σταθμού 902».

Από την πρώτη του απάντηση αβίαστα προκύπτει εν τούτοις το συμπέρασμα ότι έχει εσωτερική ενημέρωση – από πού όμως; Συμμετέχει ο ίδιος -μόνος ή στο πλαίσιο συνεταιρικού σχήματος- στην εταιρεία που αγόρασε τον, πάλαι ποτέ, «κόκκινο» ραδιοτηλεοπτικό σταθμό; Ή έχει προνομιακή ενημέρωση από τον αγοραστή;

Το θέμα, σημειωτέον, απασχόλησε τη σύσκεψη που είχε ο Αλέξης Τσίπρας με συνεργάτες του την περασμένη Πέμπτη, από όπου και εστάλη το μήνυμα ότι η κυβέρνηση της Αριστεράς θα ελέγξει, από μηδενική βάση, τη νομιμότητα της πράξης αγοραπωλησίας. Ενώ και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Παπαδημούλης ζήτησε από το ΚΚΕ καθαρές απαντήσεις και στο ζήτημα, αν είναι νόμιμο μια άδεια που δόθηκε σε ένα κόμμα δωρεάν, να πουλιέται στην ‘πιάτσα’. Ενώ, ζητώντας να μάθει αν όντως ο Φ. Βρυώνης είναι ο αγοραστής, απόρησε, στην περίπτωση που αυτός είναι τελικώς, πώς δεν… θίγεται το ΚΚΕ, που ο σταθμός καταλήγει σε έναν ιδιοκτήτη άλλου σταθμού που «υπερ-προβάλλει τη Χρυσή Αυγή, ενώ και ο ίδιος είναι συχνά ομοτράπεζος του κ. Σαμαρά».

 

 

Η ΕΣΗΕΑ καταγγέλλει τις απολύσεις

Υπάρχει, ασφαλώς, και το άλλο ζήτημα, αυτό των 48 εργαζομένων του «902», αφού ο ιδιοκτήτης τον ζήτησε «καθαρό». Το ΚΚΕ δεν προέβαλε αντίρρηση, αντιθέτως έκανε και κόλπο για να παρακάμψει την εργατική νομοθεσία: Όπως κατήγγειλε το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ, χώρισε τους εργαζομένους σε τρεις ομάδες, περίπου 4 άτομα στο portal, με τον μέσο «εργατικό μισθό» του ΚΚΕ δηλαδή 600 -800 ευρώ, όσοι είναι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ θα διατεθούν προσωρινώς (μέχρι να απολυθούν…) στην, κομματικών συμφερόντων, εταιρεία τηλεφωνίας Mini Price Phone, ενώ, τέλος, οι δημοσιογράφοι θα… μεταταγούν στο ραδιοφωνικό «αδελφάκι» της Θεσσαλονίκης, τον «904 αριστερά στα FM», από όπου και θα απολυθούν αμέσως μετά.

Ταυτόχρονα όμως, η ΕΣΗΕΑ επισημαίνει ότι «η Διεύθυνση του «902» άρχισε συζητήσεις με τους εργαζομένους που θα απολυθούν, από τους οποίους ζητείται να αποδεχθούν ‘κούρεμα’ των οφειλόμενων κατά 40%».

Τι άλλο χειρότερο πια στα χρόνια του Μνημονίου;

 

Πηγές: avgi.grskai.gr

 

Διαβάστε επίσης:

 

Ο «ρεαλισμός» του ΚΚΕ

 

Μπήκε το ΚΚΕ στο ΤΑΙΠΕΔ!

http://left.gr/news/o-902-sta-heria-shore-me-edra-tis-vretanikes-parthenes-nisoys

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s